Η εξάπλωση του κορωνοϊού αύξησε κατακόρυφα το κατέβασμα παιχνιδιών

Η εξάπλωση του κορωνοϊού αύξησε κατακόρυφα το κατέβασμα παιχνιδιών

Συντάκτης: Πέτρος Κωνσταντινίδης @ 03.03.2020

Για περισσότερο από ένα μήνα μέσα από αρκετά θέματα στο deasy αναφερόμαστε σε διάφορες αρνητικές επιπτώσεις του κορωνοϊού στην αγορά της τεχνολογίας και όχι μόνο. Ακύρωση μεγάλων εκδηλώσεων, λανσαρισμάτων συσκευών, μειωμένη λειτουργία γραμμών παραγωγής των smartphones είναι μερικές μόνο από τις σημαντικές αρνητικές συνέπειες που είχε η εξάπλωση του ιού στην Κίνα και τον υπόλοιπο κόσμο.

Όμως, υπάρχουν και κάποιες κατηγορίες που όπως φαίνεται, ευνοούνται. Κυρίως, όλες εκείνες που παρέχουν λύσεις και υπηρεσίες που προορίζονται για το σπίτι. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters που επικαλείται στοιχεία από την εταιρεία Sensor Tower, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα είναι μία από αυτές. Ειδικότερα, τα στοιχεία της Sensor Tower δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου το κατέβασμα (downloading) παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα παρουσίασε αύξηση 39%. Το μεγαλύτερο ποσοστό της αύξησης αυτής οφείλεται, σύμφωνα με την ίδια έκθεση, στην κινεζική αγορά, όπου τα νούμερα ήταν ακόμα μεγαλύτερα. Συγκεντρωτικά, μόνο κατά το Φεβρουάριο, το σύνολο των downloads παιχνιδιών έφθασε τα 4 δισ. σε παγκόσμιο επίπεδο, αριθμός κατά 1,1 δισ. μεγαλύτερος σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Η αύξηση στο σύνολο της ασιατικής αγοράς για το Φεβρουάριο έφθασε το 46%, με τα downloads να αγγίζουν τα 1,6 δισ.

Από μία άλλη εταιρεία ανάλυσης, την App Annie, παίρνουμε μια ακόμα πιο λεπτομερή εικόνα για την κινεζική αγορά. Σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, μόνο από το App Store της Apple, η αύξηση στο κατέβασμα παιχνιδιών έφθασε το 62%, ενώ οι δύο τίτλοι «Brain Out» και “Honor of Kings” της Puzzle και της Tencent αντίστοιχα, συγκαταλέγονται στους πιο δημοφιλείς για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Τα στοιχεία της App Annie δείχνουν ότι ο αριθμός των downloads παιχνιδιών στην Κίνα τις τρεις πρώτες εβδομάδες του Φεβρουαρίου ήταν κατά 80% υψηλότερες σε σχέση με το μέσο όρο των downloads στο σύνολο της προηγούμενης χρονιάς.