Ξεκινάει η κυκλοφορία του Xiaomi Redmi Note 8 Pro

Ξεκινάει η κυκλοφορία του Xiaomi Redmi Note 8 Pro

Το πρώτο smartphone της αγοράς με κάμερα ανάλυσης 64ΜΡ.

Συντάκτης: Φανούρης Δρακάκης @ 08.10.2019

Την επόμενη Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου, ξεκινάει το λανσάρισμα του Xiaomi Redmi Note 8 Pro στην ελληνική αγορά, του πρώτου smartphone που διαθέτει κάμερα ανάλυσης 64ΜΡ.

Ακολουθώντας πιστά για μια ακόμα φορά το δόγμα της «προσιτής τεχνολογίας» το νέο smartphone της Xiaomi αποτελεί μια mid range πρόταση, που παρά τα προηγμένα χαρακτηριστικά του διατηρεί την τιμή του σε ιδιαίτερα προσιτά επίπεδα.

Η κάμερα των 64ΜΡ είναι η μία μόλις από τις τέσσερις συνολικά που προσφέρει το πολλαπλό κύριο σύστημα καμερών, που βρίσκεται στην πλάτη της συσκευής. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει επίσης ένα macro φακό, με δυνατότητα λήψης φωτογραφιών αλλά και video από πολύ κοντινή απόσταση, έως 2 εκατοστά, όπως επίσης και έναν υπερευρυγώνιο φακό, με εύρος πεδίου 120 μοίρες. Το σύστημα συμπληρώνεται από ένα τέταρτο φακό, αισθητήρα βάθους, που προσφέρει το θόλωμα του φόντου κατά τη λήψη των πορτρέτων.

Εκτός των προηγμένων φωτογραφικών δυνατοτήτων, το Xiaomi Redmi Note 8 Pro έρχεται με οκταπύρηνο επεξεργαστή της MediaTek, που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στο gaming, μνήμη RAM 6GB αλλά και δυνατότητα επιλογής αποθηκευτικού χώρου μεταξύ 64GB ή 128GB.

Τόσο η οθόνη όσο και η κάμερα είναι οι μεγαλύτερες που έχουν τοποθετηθεί σε μοντέλο της σειράς Redmi Note, με την πρώτη να προσφέρει ένα ωφέλιμο χώρο 6,5 ιντσών και τη δεύτερη χωρητικότητα 4500mAh.

Η τιμή διάθεσης του Radmi Note 8 Pro ξεκινάει κάτω από τα 300 ευρώ, με την έκδοση των 64GB (αποθηκευτικού χώρου) να κοστίζει 289 ευρώ και την έκδοση των 128GB, 319 ευρώ.

Η σειρά Redmi Note είναι η δημοφιλέστερη σειρά smartphone της Xiaomi έχοντας πουλήσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια συσκευές σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

Τρία χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα – Πολύ γρήγορα στην 3η θέση της κατάταξης

Η επίσημη παρουσία της Xiaomi στην ελληνική αγορά συμπληρώνει (σε δύο μήνες) τρία χρόνια, διάστημα μέσα στο οποίο η εταιρεία έχει αναρριχηθεί στην 3η θέση της κατάταξης των κατασκευαστών smartphone, με μερίδιο κοντά στο 20% αυτήν την περίοδο. Μάλιστα, ο ρυθμός ανάπτυξης της Xiaomi υποδεικνύει ότι ανοίγει την απόστασή της με τους κατασκευαστές που βρίσκονται στις χαμηλότερες θέσεις και κλείνει ταυτόχρονα εκείνη που τη χωρίζει με τους δύο κατασκευαστές της 1ης και 2ης θέσης. Μάλιστα, στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε για το λανσάρισμα του Redmi Note 8 Pro, στελέχη της Infoquest (της εταιρείας που έχει την επίσημη διάθεση των προϊόντων Xiaomi), εκτιμούν ότι μέσα στο 2019 οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 320.000 smartphones.

H οικογένεια της Xiaomi περιλαμβάνει πλήθος έξυπνων συσκευών και προϊόντων που συνδέονται στο Internet.  

Εκτός των smartphones, η Xiaomi διακρίνεται για την παρουσία της σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, από wearables μέχρι προϊόντα μετακίνησης, στα οποία επίσης σημειώνει ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία. Ειδικότερα, όπως σημείωσε ο κ. Δημήτρης Δεστές, Mobility Business Unit Director της Infoquest, η Xiaomi είναι νούμερο 1 στην ελληνική αγορά στα wearables, με τις πωλήσεις του 2019 να εκτιμάται ότι θα κλείσουν πάνω από τα 90.000 τεμάχια. Εξίσου εντυπωσιακή είναι η εμπορική επιτυχία των ηλεκτρικών πατινιών της Xiaomi, καθώς μέσα στο 2019 οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τις 12.000 σε τεμάχια. Συνολικά, στην τριετία 2017-2019 η Xiaomi έχει πουλήσει περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια προϊόντα στην ελληνική αγορά.

Μέσα στο επόμενο διάστημα η Xiaomi θα διευρύνει την παρουσία της στις αλυσίδες καταστημάτων, με την Infoquest να σχεδιάζει να ολοκληρώσει μέχρι το τέλος του 2020, δέκα ειδικά σχεδιασμένους χώρους σε καταστήματα συνεργατών, στους οποίους ο επισκέπτης θα μπορεί να πάρει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το φάσμα προϊόντων της Xiaomi και πως αυτά μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους. Διεύρυνση αναμένεται και στον αριθμό των Mi Stores, των καταστημάτων που λειτουργούν ήδη στην Αθήνα, με δύο ακόμη χώρους, έναν στη Θεσσαλονίκη και έναν στη Λευκωσία.

Όμως εκτός της διεύρυνσης στην παρουσία της Xiaomi σε χώρους λιανικής της ελληνικής αγοράς, μέσα στο 2020 αναμένεται να διερυνθεί και ο αριθμός των προϊόντων της εταιρείας, που ήδη αριθμεί περισσότερα από 200 προϊόντα. Συγκεκριμένα, στις αρχές της επόμενης χρονιάς στο "ελληνικό portfolio" θα προστεθούν και οι τηλεοράσεις, έναν τομέα στον οποίο η Xiaomi κατέχει την 5η θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών σε παγκόσμιο επίπεδο.