To YouTube “σκοτώνει” τη συνδρομητική υπηρεσία του

To YouTube “σκοτώνει” τη συνδρομητική υπηρεσία του

Συντάκτης: Κώστας Αρβανίτης @ 28.11.2018

Σε μια κίνηση που μαρτυρά ότι μάλλον η συνδρομητική υπηρεσία για την παρακολούθηση ταινιών δεν ανταποκρίθηκε στις αρχικές προσδοκίες προχωράει το YouTube. Όπως διαβάζουμε λοιπόν όλες οι original παραγωγές του YouTube που ήταν μέχρι τώρα διαθέσιμες αποκλειστικά μέσω της υπηρεσίας, έναντι 12 δολαρίων το μήνα, θα είναι (και) διαθέσιμες δωρεάν για τους χρήστες. Το «τίμημα» για αυτό είναι η προβολή διαφημίσεων.

Η συνδρομητική υπηρεσία των 12 δολαρίων/μήνα, έδινε την ευχέρεια στους χρήστες να απολαμβάνουν, απερίσπαστοι από διαφημίσεις, τόσο μουσική όσο και τις κινηματογραφικές παραγωγές που υλοποιούσε το YouTube, όπως το sequel του «Καράτε Κιντ», Κόμπρα Κάι. Όπως αντιλαμβανόμαστε με την κίνηση αυτή το YouTube υιοθετεί ένα αντίστοιχο μοντέλο με εκείνο της μουσικής υπηρεσίας Spotify, την οποία οι χρήστες μπορούν να απολαμβάνουν είτε με συνδρομή, χωρίς διαφημίσεις, είτε δωρεάν, με διαφημίσεις. Άρα η βάση χρηστών είναι εν δυνάμει πολύ μεγαλύτερη, όμως υπάρχει ο κίνδυνος οι χρήστες να απομακρυνθούν από την ιδέα να πληρώνουν ένα ποσό το μήνα για να απολαμβάνουν αυτές τις παραγωγές.

Η δωρεάν πρόσβαση σ’ αυτές τις παραγωγές θα ξεκινήσει από το 2019, χρονιά μέσα στην οποία η Apple αναμένεται να λανσάρει τη δική της συνδρομητική υπηρεσία κινηματογραφικών παραγωγών. Όμως το τελευταίο διάστημα φημολογείται ότι οι χρήστες iPhone και iPad θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σ’ αυτό το περιεχόμενο.