Καμπανάκια συναγερμού στην Apple

Καμπανάκια συναγερμού στην Apple

Συντάκτης: Πέτρος Κωνσταντινίδης @ 14.11.2018

Ένας, ένας οι χρηματοπιστωτικοί οίκοι χτυπάνε καμπανάκια στην Apple, οι οποίοι μειώνουν τις εκτιμήσεις τους για τις πωλήσεις της, χαμηλώνοντας τον πήχη για τα νέα iPhones.

Τελευταία (μέχρι στιγμής) εταιρεία που εκφράζει τις ανησυχίες της προς την Apple είναι η Goldman Sachs, η οποία στην τελευταία της ανάλυση σημειώνει ότι η ζήτηση για τα τρία νέα iPhones θα είναι μειωμένη, προς όφελος των προηγούμενων μοντέλων που διατίθενται σε πιο προσιτή τιμή.

Της ανάλυσης της Goldman Sachs είχαν προηγηθεί ανάλογες εκτιμήσεις από την JP Morgan και την TF International Securities που κατέβαζαν τις εκτιμήσεις των πωλήσεων κατά δεκάδες εκατομμύρια.

Οι ανησυχητικές προβλέψεις είχαν ως αποτέλεσμα την σημαντική πτώση της μετοχής στη διάρκεια των προηγούμενων ημερών. Καθοδική πορεία που ξεκίνησε από την 1η Νοεμβρίου, όταν η Apple γνωστοποίησε ότι από το επόμενο τρίμηνο στα οικονομικά της αποτελέσματα δεν θα αναφέρεται ο αριθμός των smartphones που πουλάει. Από τότε μέχρι σήμερα η μετοχή της αμερικανικής εταιρείας έχει σημαντικές απώλειες, με την χρηματιστηριακή της αξία να έχει υποχωρήσει στα 912 δισ. δολάρια, χωρίς σημάδια (τουλάχιστον στην παρούσα φάση) επιστροφής στο 1 τρισ.   

 

Προβλήματα με το Apple ID

Ταυτόχρονα με τις παραπάνω εκτιμήσεις έρχεται να προστεθεί μια ακόμα είδηση που δείχνει ότι οι τελευταίες ημέρες κάθε άλλο παρά καλές είναι. Όπως προέκυψε αρχικά από δημοσιεύματα και αργότερα από την ίδια την Apple, που ενεργοποίησε στο site της σελίδα υποστήριξης των χρηστών της, ένας σημαντικός αριθμός κατόχων συσκευών της Apple αποσυνδέονται απροειδοποίητα από το λογαριασμό τους.

Η μεγάλη μερίδα των χρηστών αφορά κατόχους iPhone, ενώ παράπονα έχουν γίνει και για κατόχους Apple TV, οι οποίοι αναφέρουν ότι η αποσύνδεσή τους γίνεται για λόγους ασφαλείας (όπως τουλάχιστον αναγράφεται στις συσκευές τους) ζητώντας τους εκ νέου κωδικό πρόσβασης για να αποκτήσουν πρόσβαση στο λογαριασμό τους.

Χωρίς να έχει δώσει μέχρι στιγμής επίσημη απάντηση η Apple αντέδρασε τόσο μέσω της σελίδας υποστήριξης της στο Twitter όσο και μέσω σχετικής σελίδας στο site της, μέσω των οποίων παρέχει οδηγίες στους χρήστες για τον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος.