Ένα τρόπο για να ξεκινάει να δημιουργεί έσοδα και να κεφαλαιοποιεί την εξαγορά του, που στοίχησε στο Facebook 19 δισ. δολάρια βρήκε το WhatsApp, το οποίο θα ξεκινήσει να χρεώνει τις επιχειρήσεις για την αποστολή προωθητικών μηνυμάτων αλλά και μηνυμάτων εξυπηρέτησης προς τους χρήστες.
Όπως έγινε γνωστό, η χρέωση των μηνυμάτων θα κυμαίνεται από 5 έως 9 σεντς (του δολαρίου) ανά χρήστη, ανάλογα με τη χώρα, μια τιμή σημαντικά υψηλότερα από εκείνη που χρεώνουν οι εταιρείες κινητής για την αποστολή ομαδικών emails.