Γερμανογαλλικό πρέσινγκ στο Facebook

Γερμανογαλλικό πρέσινγκ στο Facebook

Συντάκτης: Deasy @ 20.12.2017

Ίσως οι ευρωπαϊκές χώρες να κάνουν απλά το καθήκον τους ή να βαράνε το σαμάρι (τις εταιρείες) για να προειδοποιήσουν το γαϊδούρι (τις ΗΠΑ), η ουσία είναι πως η γερμανική επιτροπή Ανταγωνισμού κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το Facebook καταχράται τη δεσπόζουσα θέση του στην αγορά, μέσω των υπηρεσιών στοχευμένης διαφήμισης που παρέχει.

Ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα της 20μηνης έρευνάς του το ομοσπονδιακό γραφείο για την αντιμετώπιση των καρτέλ σχολίασε πως το Facebook ακολουθεί μια προβληματική πρακτική, καθώς τα δεδομένα από την κίνηση ενός χρήστη εκτός της πλατφόρμας ενοποιούνται με αυτά εντός της πλατφόρμας. Εντελώς απλά, οι Γερμανοι ανησυχούν για το τι συμβαίνει αν πατήσεις Like ή Share σε μια σελίδα εκτός Facebook σε αυτή εδώ που διαβάζεις τώρα, για παράδειγμα.

Το Facebook αντέδρασε χαρακτηρίζοντας “ανακριβή” τα αποτελέσματα της έρευνας και όπως όλα δείχνουν η συνέχεια θα δοθεί στα δικαστήρια.

Στο μεταξύ, μερικά χιλιόμετρα δυτικότερα, στη Γαλλία το Facebook αντιμετωπίζει άλλους μπελάδες, καθώς η τοπική αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων απειλεί το WhatsApp με κυρώσεις αν δεν συμμορφωθεί αμέσως με την τοπική νομοθεσία για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα.