Facebook: παραίτηση με θόρυβο από τον διευθύνοντα σύμβουλο του WhatsApp

Facebook: παραίτηση με θόρυβο από τον διευθύνοντα σύμβουλο του WhatsApp

Προμήνυμα ότι έρχονται διαφημίσεις και στην συγκεκριμένη πλατφόρμα;

Συντάκτης: Φανούρης Δρακάκης @ 02.05.2018

Μπορεί στο προσωπικό του μήνυμα στο Facebook, o ιδρυτής του WhatsApp, Jan Koum, να προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις αναφέροντας ότι «είναι καιρός να προχωρήσει και να ασχοληθεί με τη συλλογή των αυτοκινήτων του» για τους προσεχείς μήνες, όμως ο λόγος της παραίτησής του ήταν μάλλον πιο σημαντικός από την ανάγκη να ξεφύγει για λίγο από την τεχνολογία.

Όπως σημειώνει η Washington Post o Jan Koum είχε έρθει σε ρήξη με τη διοίκηση του Facebook και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η διαχείριση των προσωπικών δεδομένων. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι η ρήξη των δύο πλευρών οφείλεται σε διάφορα ζητήματα, μεταξύ των οποίων τα έσοδα και οι στοχευμένες διαφημίσεις, βάσει των προσωπικών δεδομένων. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το WhatsApp εδώ και πολλά χρόνια δεν επιτρέπει την αξιοποίηση των προσωπικών δεδομένων για διαφημιστικούς σκοπούς, γεγονός μάλλον που δεν ακούγεται καλά πλέον στα αυτιά των ανθρώπων του Facebook, το οποίο δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι δαπάνησε 19 δισ. δολάρια για να το αποκτήσει. Αξίζει επίσης να υπενθυμίσουμε ότι όταν ξέσπασε το σκάνδαλο της Campridge Analytica ο έτερος συνιδρυτής του WhatsApp Brian Acton, προέτρεψε το κοινό με δημόσια τοποθέτησή του να διαγράψει τον λογαριασμό του στο δίκτυο, τοποθέτηση που μάλλον μας δείχνει ότι η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι ύψιστης σημασίας για το WhatsApp.

Σε συνέχεια της αποχώρησης του Jan Koum, αρκετοί αναλυτές προεξοφλούν πλέον ότι ξεκινάει μια εποχή στην οποία το WhatsApp θα κινηθεί πολύ επιθετικά στο πεδίο της διαφήμισης, εφαρμόζοντας πιθανότατα μοντέλα που ήδη εφαρμόζει το Facebook.