Στις τηλεοράσεις πολλών ιντσών και υπερυψηλής ανάλυσης στρέφεται ο Έλληνας καταναλωτής

Στις τηλεοράσεις πολλών ιντσών και υπερυψηλής ανάλυσης στρέφεται ο Έλληνας καταναλωτής

Συντάκτης: Δημήτρης Μαλλάς @ 25.03.2018

Το 50% της αγοράς τηλεοράσεων έφθασαν το 2017 εκείνες με δυνατότητα αναπαραγωγής περιεχομένου ultra high definition (UHD ή 4Κ), μέγεθος που δείχνει ότι ο Έλληνας καταναλωτής στρέφεται μαζικά στην καλύτερη ποιότητα εικόνας. Αυτό προκύπτει από τις δηλώσεις του επικεφαλής του τομέα καταναλωτικών ηλεκτρονικών της Samsung Electronics Hellas, Γιώργου Τσαούση, ο οποίος πρόσθεσε ότι οι πωλήσεις αυτών των τηλεοράσεων αυξήθηκαν κατά 67% την περασμένη χρονιά.

Ταυτόχρονα με την τάση αυτή ο καταναλωτής επιλέγει όλο και μεγαλύτερες ίντσες, καθώς οι πωλήσεις τηλεοράσεων με διαγώνιο άνω των 55 ιντσών αυξήθηκαν κατά 87% και επίσης έφθασαν να αντιστοιχούν στο 50% της αγοράς. Επίσης, οι καταναλωτές δείχνουν να δίνουν έμφαση και στον σχεδιασμό και αυτό φάνηκε από το ότι οι πωλήσεις των premium τηλεοράσεων (σ.σ. τα μοντέλα με τιμή πώλησης άνω των 1300 ευρώ) αυξήθηκαν κατά 13%.

Ο κ. Τσαούσης ανέφερε ότι 1 στις 2 UHD τηλεοράσεις που πωλούνται στην ελληνική αγορά είναι Samsung, ενώ αντίστοιχα είναι τα μερίδια τόσο όσον αφορά στις τηλεοράσεις με διαγώνιο άνω των 55 ιντσών αλλά και στα premium μοντέλα. Σε συνολικό επίπεδο, το μερίδιο της Samsung έφθασε το 2017 στο 35%.

Αξιοποιώντας τις τάσεις που υπάρχουν στην ελληνική αλλά και διεθνή αγορά η Samsung ξεκινάει στις αρχές Απριλίου τη διάθεση των νέων σειρών τηλεοράσεων, τεχνολογίας QLED. Εκτός της καλύτερης ποιότητας εικόνας, χάρη σε βελτιώσεις σε τομείς, όπως η φωτεινότητα, η αντίθεση και η υποστήριξη του HDR10+ οι νέες τηλεοράσεις προσφέρουν και μερικά ακόμα προηγμένα χαρακτηριστικά. Ειδικότερα, οι νέες QLED τηλεοράσεις χαρακτηρίζονται από τη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας ή το ambient mode που παρέχει χρήσιμες πληροφορίες καθ’ όλη την ημέρα (ακόμη και όταν οι καταναλωτές δεν παρακολουθούν ενεργά ταινίες και τηλεόραση). Μάλιστα, η λειτουργία «Ambient Mode» στις επιτοίχιες τηλεοράσεις έχει τη δυνατότητα να μιμείται το μοτίβο του τοίχου. Τέλος, οι τηλεοράσεις της Samsung έρχονται με το «One Invisible Connection», ένα λεπτό καλώδιο που είναι το μοναδικό που βγαίνει από την τηλεόραση και μέσω του οποίου γίνεται τόσο η τροφοδοσία όσο και η σύνδεση δεδομένων με τη συσκευή.