Και ποσοστά επί των πωλήσεων για την Google

Και ποσοστά επί των πωλήσεων για την Google

Συντάκτης: Γρηγόρης Α. Μηλιαρέσης @ 23.03.2018

Πέρασε στα ψιλά εξαιτίας του σκανδάλου Facebook-Cambridge Analytica όμως κανονικά είναι από τις μεγαλύτερες ειδήσεις των τελευταίων ημερών και η αποκλειστικότητα ανήκει στο Reuters. Ο λόγος για το νέο πρόγραμμα που ξεκινάει η Google σε συνεργασία με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της λιανικής όπως τα Target, Walmart, Home Depot, και Costco και το οποίο θα επιτρέπει στα τελευταία να βάζουν τα προϊόντα τους στην κανονική αναζήτηση της Google, στο Google Express και στο Google Assistant –όπως εύκολα φαντάζεται κανείς, η Google θα εισπράττει για την εξυπηρέτηση ένα ποσοστό επί της πώλησης που συνδυαζόμενο με το ποσό που εισπράττει έτσι κι αλλιώς από τη διαφήμιση θα αυξήσει τα έσοδά της κατακόρυφα. (Για όσους ανησυχούν για τα αποτελέσματα της αναζήτησης, το Μάουντεν Βιού σπεύδει να επισημάνει ότι τα πληρωμένα αποτελέσματα θα εμφανίζονται σαν “sponsored” και άρα όποιος θέλει να τα αγνοήσει θα μπορεί.) Και βεβαίως, περιμένουμε για την απάντηση της Amazon!