Οι online αγοραστές επιλέγουν εξωτερικό

Οι online αγοραστές επιλέγουν εξωτερικό

Συντάκτης: Deasy @ 05.02.2018

Την ανάγκη των online λιανέμπορων να παρέχουν ένα εξατομικευμένο και ταυτόχρονα ευρύ φάσμα υπηρεσιών στους αγοραστές αλλά και το γεγονός ότι η καλύτερη τιμή παραμένει κυρίαρχο κριτήριο μιας online αγοράς αναδεικνύει η νέα έκθεση της UPS “Ο Παλμός του Ευρωπαίου διαδικτυακού καταναλωτή”.

Σύμφωνα με την έκθεση, 7 στους 10 ευρωπαίους online πελάτες αγόρασαν το 2017 αντικείμενα από λιανέμπορους έξω από τη χώρα διαμονής τους, κυρίως λόγω των καλύτερων τιμών και αναζήτησης μιας συγκεκριμένης μάρκας ή προϊόντος.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα κορυφαία κριτήρια κατά την αγορά από λιανέμπορους άλλης χώρας περιλαμβάνουν: ασφάλεια πληρωμών (75%), ξεκάθαρη αναφορά στο συνολικό κόστος της παραγγελίας συμπεριλαμβανομένων των δασμών και των τελών (72%), σαφής πολιτική επιστροφής (63%), τιμές στο νόμισμα του αγοραστή (63%) και η ταχύτητα παράδοσης (62%).

Σύμφωνα με την έκθεση, οι online αγορές είναι σχεδόν καθολικό φαινόμενο ανάμεσα στους ευρωπαίους χρήστες του Internet, σε ποσοστό 96%. Από αυτούς, το 67% αναφέρουν τις καλύτερες τιμές ως το λόγο για να πραγματοποιήσουν μια αγορά σε παρόμοιου είδους πλατφόρμες αντί για απευθείας στο λιανέμπορο, ενώ το 43% παραθέτει ως λόγο τις ευρύτερες επιλογή προϊόντων σε οποιαδήποτε δεδομένη κατηγορία. Περισσότεροι από τους μισούς (52%) διαδικτυακούς αγοραστές στην Ευρώπη θεωρούν ως σημαντικό παράγοντα τον αριθμό επιλογών αποστολής όταν αναζητούν και επιλέγουν προϊόντα online, ενώ το 75% θεωρεί τη δωρεάν επιστροφή εξίσου σημαντική. Επιπλέον, το 63% των αγοραστών ενδιαφέρονται για αποστολή σε εναλλακτική τοποθεσία με παρατεταμένες ώρες λειτουργίας, αν το κόστος είναι λιγότερο από την αποστολή στο σπίτι τους.

Ταυτόχρονα, η έκθεση αναδεικνύει και την διαρκώς αυξανόμενη σημασία των smartphones για την αγορά προϊόντων. Σύμφωνα με τη μελέτη, το 43% των χρηστών smartphone πραγματοποίησε αγορά από το κινητό του, ωστόσο η χρήση δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό το επίπεδο αλλά είναι ακόμα πιο έντονη σε άλλες λειτουργίες που σχετίζονται με την αγορά προϊόντων, όπως ο εντοπισμός καταστημάτων ή πληροφοριών (78%), η παρακολούθηση της πορείας της παραγγελίας (78%) και η σύγκριση τιμών (75%).