Μεγάλος επανασχεδιασμός για το Snapchat

Μεγάλος επανασχεδιασμός για το Snapchat

Συντάκτης: Deasy @ 29.11.2017

Σε ένα εκτεταμένο redesign προχωράει το Snapchat, με κεντρικό άξονα να απλοποιήσει την πλοήγηση του χρήστη στο πλούσιο πλέον περιεχόμενο που διαθέτει η πλατφόρμα. Έτσι, όπως τουλάχιστον μας μεταφέρουν τα διεθνή ΜΜΕ, το μενού της εφαρμογής χωρίζεται σε τρία κύρια παράθυρα: αυτό της επικοινωνίας του χρήστη με τους φίλους του, στην κάμερα και στο περιεχόμενο που καλείται να ανακαλύψει από τους παρόχους περιεχομένου.

Αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό ζητούμενο για την εφαρμογή ήταν να μειώσει τη σύγχυση που δημιουργεί ο τωρινός σχεδιασμός της. Άλλωστε, στα έξι χρόνια της διαδρομής του Snapchat μέχρι σήμερα η εφαρμογή εμπλούτισε πολύ το διαθέσιμο περιεχόμενο, τις λειτουργίες και τις δυνατότητες των χρηστών, διατηρώντας ωστόσο ένα περιβάλλον που άρμοζε στην αρχική μορφή της εφαρμογής και στις λειτουργίες που παρείχε τότε. Αυτό λοιπόν έρχεται να εξυπηρετήσει ο διαχωρισμός του μενού στα τρία κύρια παράθυρα. Στη σχετική ανακοίνωση του Snapchat στο επίσημο blog επισημαίνεται αυτή η ανάγκη. «Μέχρι τώρα στα social media ακολουθείται η πρακτική να παρέχεται μεικτό περιεχόμενο από χρήστες αλλά και παρόχους ή εκδότες. Αυτή η θολή διαχωριστική γραμμή ήταν ένα ενδιαφέρον online πείραμα, ωστόσο παράγει κάποιες περίεργες παρενέργειες (π.χ. fake news)» αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση. «Το νέο Snapchat διαχωρίζει το social κομμάτι του από το media, φέρνοντας την επαφή με τους φίλους σας στα αριστερά και τα Stories από τους εκδότες και τους δημιουργούς περιεχομένου στα δεξιά».

Η αλλαγή βεβαίως δεν είχε μόνο «αθώα» αίτια αλλά πιθανότατα να επιβάλλεται και από την ανάγκη του Snapchat να αποκτήσει μια νέα δυναμική, κυρίως γιατί το Facebook αλλά και το Instagram έχουν καταφέρει να αντιγράψουν με επιτυχία αρκετά από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της δικής του πλατφόρμας.   

Το νέο περιβάλλον του Snapchat αναμένεται να είναι διαθέσιμο αρχικά σε ένα μικρό γκρουπ χρηστών και σταδιακά θα επεκταθεί σε όλη τη βάση του.