Εξαγορά e-commerce για τη WalMart

Εξαγορά e-commerce για τη WalMart

Συντάκτης: Γρηγόρης Α. Μηλιαρέσης @ 09.08.2016

Όταν θέλεις να ανταγωνιστείς την Amazon, ο μόνος τρόπος είναι να πας στα ύψη –ειδικά αν δεν προέρχεσαι από τον ψηφιακό κόσμο αλλά από τον... υλικό. Και κάπως έτσι, η WalMart βρέθηκε να δαπανά 3 δις δολάρια για την εξαγορά της, ακόμα startup, Jet.com προκειμένου να πάρει έτοιμη την τεχνογνωσία για το χτίσιμο ενός marketplace ηλεκτρονικού εμπορίου και στην πραγματικότητα και το ίδιο το marketplace. Ακόμα περισσότερο, η νέα εταιρεία υπόσχεται να ανοίξει τον παραδοσιακό κολοσσό λιανικής στον κόσμο των millennials, ένα κοινό στο οποίο η Amazon έχει εξ ορισμού το προβάδισμα –με 400.000 χρήστες να προστίθενται κάθε μήνα στο δυναμικό της και με ένα δίκτυο 2400 συνεργατών (λιανική και brands), ίσως η Jet.com να είναι τελικά αυτό ακριβώς που χρειάζεται η WalMart η οποία δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι το 7% που έχει καταγράψει στην ανάπτυξή της στο e-commerce είναι αυτό που ταιριάζει για μια εταιρεία του μεγέθους της.