Facebook: ακόμα περισσότερες διαφημίσεις

Facebook: ακόμα περισσότερες διαφημίσεις

Συντάκτης: Γρηγόρης Α. Μηλιαρέσης @ 31.05.2016

Πριν από ακριβώς δύο χρόνια και έναν μήνα, η Facebook έδειξε καθαρά πώς αντιμετώπιζε τη διαφήμιση με τη δημιουργία του Facebook Audience Network, της υπηρεσίας δηλαδή που σέρβιρε διαφημίσεις στους χρήστες του Μεγάλου Μπλε Δικτύου, είτε βρίσκονταν στη σελίδα του είτε όχι. Και τώρα δείχνει καθαρά ότι στόχος της είναι να ταράξει την παντοδυναμία της Google στη διαφήμιση, επεκτείνοντας το Audience Network και εκτός των χρηστών της –προτείνοντας δηλαδή μια συνολικότερη λύση διαχείρισης της διαφήμισης αξιοποιώντας, βεβαίως, τον τεράστιο όγκο δεδομένων που έχει μαζέψει από αυτούς που είναι ήδη χρήστες της: αν έχεις στα χέρια σου προσωπικά δεδομένα για το 25% της ανθρωπότητας μπορείς να κάνεις μερικές πολύ αξιόπιστες υποθέσεις και για το υπόλοιπο 75%.

Αν δε, με το υπάρχον Audience Network το Μένλο Παρκ κατάφερε το πρώτο τρίμηνο του 2016 να κάνει τζίρο 5 δις δολάρια, το διευρυμένο υπόσχεται ότι το νούμερο θα καταφέρει να φτάσει στα δύο ψηφία.