Το Internet ως εργαλείο προώθησης του ελληνικού τουρισμού

Το Internet ως εργαλείο προώθησης του ελληνικού τουρισμού

Επέκταση της πρωτοβουλίας της Google, Grow Greek Tourism Online.

Συντάκτης: Φανούρης Δρακάκης @ 10.03.2015

Στην επέκταση του προγράμματος που ξεκίνησε πέρυσι το Σεπτέμβριο στην Κρήτη και έχει ως στόχο να βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα διαδικτυακά εργαλεία, ενισχύοντας τις πωλήσεις τους, προχωράει η Google.

Νέοι προορισμοί της πρωτοβουλίας “Grow Greek Tourism Online” είναι οι Πελοπόννησος, Κυκλάδες, Ιόνια νησιά, Μακεδονία Δωδεκάνησα και Αττική, όπου από το Μάρτιο μέχρι και τον Απρίλιο θα πραγματοποιηθούν ειδικά σεμινάρια εκπαίδευσης τουριστικών επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο και τα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους για να προβάλλουν το τουριστικό προϊόν τους στο διεθνές περιβάλλον. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, στα σεμινάρια της Κρήτης συμμετείχαν περισσότερες από 650 τουριστικές επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα, ενώ με την επέκτασή τους στις παραπάνω περιοχές ο συνολικός αριθμός των επιχειρήσεων που θα «εκπαιδευτούν» θα ξεπεράσει τις 3.000.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της πρωτοβουλίας της Google το λόγο πήραν δύο νέοι επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου, οι οποίοι χάρη στα εργαλεία που προσφέρει το Internet κατάφεραν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες. Ο λόγος για την Ήρα Χατζηλιά και τον Φραγκίσκο Καρέλα.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν σε Καλαμάτα (23 Μαρτίου), Μύκονο (27 Μαρτίου) Κέρκυρα (16 Απριλίου), Θεσσαλονίκη (21 Απριλίου), Ρόδο (24 Απριλίου) και Αθήνα (29 Απριλίου) και όλες οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν δωρεάν τις εκδηλώσεις μέσω ειδικής σελίδας στο Internet. Οι επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν στα σεμινάρια θα εκπαιδευτούν στα εργαλεία που προσφέρει ο αμερικάνικος κολοσσός, είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή, με τα οποία μπορούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στο Internet και να προσεγγίσουν κοινό που ενδιαφέρεται να περάσει τις διακοπές του στην Ελλάδα. Τα σεμινάρια περιλαμβάνουν ενημέρωση στις διεθνείς τάσεις αναζήτησης των κύριων τουριστικών αγορών της χώρας μας, τις καλύτερες τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την online παρουσία τους και βέβαια τη χρήση των εργαλείων μάρκετινγκ που προσφέρει η ίδια η Google (π.χ. Google Adwords). Ταυτόχρονα, εταιρείες που επιθυμούν για μια συνολική στρατηγική online παρουσίας μπορούν να επικοινωνήσεων μέσω της σελίδας της Google με ένα από τα agencies με τα οποία συνεργάζεται η Google στην Ελλάδα.

Στη σχετική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα έγινε εκτενής αναφορά στις ευκαιρίες που προσφέρει το Internet στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, ειδικά από τη στιγμή που μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων στην Ελλάδα προέρχεται από το Internet. Μάλιστα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από το Oxford Economics, μία αύξηση στις online δραστηριότητες της ελληνικής τουριστικής αγοράς μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3% και να δημιουργήσει 100.000 νέες θέσεις εργασίας.

Η πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online υλοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ.