To Yammas κάνει ψηφιακό και το …κέρασμα

To Yammas κάνει ψηφιακό και το …κέρασμα

Ένα διαφορετικό app που σου δίνει τη δυνατότητα να κεράσεις τους φίλους σου ακόμη και αν βρίσκονται σε άλλο σημείο από εσένα!

Συντάκτης: Δημήτρης Μαλλάς @ 14.05.2018

Πόσες φορές σου έχει τύχει η παρέα σου να έχει μαζευτεί σε κάποιο μπαρ και εσύ να μην μπορείς να είσαι εκεί αλλά να θες να τους κεράσεις ένα γύρο ποτά; Μέχρι τώρα, το κέρασμα εξ αποστάσεως δεν ήταν εφικτό, αλλά αυτό επιδιώκει να αλλάξει το Yammas, μία πολύ ενδιαφέρουσα και καινοτόμα ελληνική εφαρμογή που είναι διαθέσιμη εδώ και μερικούς μήνες στο Google Play Store.

«Στόχος μας είναι να φέρουμε την ψηφιακή εποχή και στο κέρασμα» σημειώνει στο deasy ο Πάνος Παραβάτος, εμπνευστής του Yammas, ο οποίος μαζί με τους Παντελή Παλιάγκα και Θοδωρή Κουτσόβουλο αποτελούν την ομάδα πίσω από το συγκεκριμένο app, το οποίο έχει ξεκινήσει αρκετά δυναμικά δεδομένου ότι έχει ήδη κλείσει αρκετές συμφωνίες, ενώ αυτή την περίοδο βρίσκεται σε φάση αναζήτησης χρηματοδότησης προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία ανάπτυξης του προϊόντος αλλά και η επέκταση εντός και εκτός Ελλάδος.

Η λειτουργία της υπηρεσίας είναι σχετικά απλή: ο χρήστης μπαίνει στο app, και στέλνει στους συνδεδεμένους φίλους τους που βρίσκονται σε κάποιο από τα μπαρ που είναι επίσης συνδεδεμένα στην υπηρεσία ένα μήνυμα για το κέρασμα στα ποτά. Στους δεύτερους φθάνει ένα μήνυμα με έναν κωδικό, το οποίο δείχνουν στο μπαρ, το οποίο και τους κερνά τα ποτά. Η χρέωση στον φίλο που κερνά γίνεται άμεσα μέσω του app. Σημειωτέον πάντως πως το κέρασμα δεν είναι απαραίτητο να «διεκπεραιωθεί» εκείνη τη στιγμή, αλλά ο φίλος που δέχεται τον κωδικό μπορεί να τον εξαργυρώσει μέσα σε ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα. Η χρέωση δε γίνεται μόνο όταν το κέρασμα εξαργυρωθεί.

Η διάθεση του app έχει ξεκινήσει από τις αρχές του έτους και τα συνδεδεμένα καταστήματα εστίασης πλησιάζουν ήδη τα 100. Η εφαρμογή της Yammas έχει πάντως συγκεντρώσει το ενδιαφέρον μεγάλων «παικτών» της αγοράς και ήδη έχει κλειστεί η πρώτη μεγάλη συμφωνία με την Diageo, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο της διανομής ποτών. «Θέλουμε να φθάσουμε τα 600 σημεία μέχρι το τέλος του 2018» επισημαίνει ο κ. Παραβάτος, σύμφωνα με τον οποίο τόσο η Diageo όσο και τα καταστήματα που συνδέονται έχουν πολλαπλές δυνατότητες προώθησης συγκεκριμένων ποτών ή brands μέσω του Yammas. «Μεταξύ άλλων, πρόκειται για ένα νέο εργαλείο μάρκετινγκ» τονίζει ο κ. Παραβάτος.

Αυτό που αξίζει να επισημανθεί είναι επίσης ότι οι χρήσεις του Yammas δεν περιορίζονται απλά στο κέρασμα των φίλων μας. «Έχει ενδιαφέρον ότι οι ίδιοι οι χρήστες μας προτείνουν εναλλακτικούς τρόπους αξιοποίησης. Για παράδειγμα, επικοινώνησαν κάποιοι γονείς και μας είπαν ότι το Yammas τους εξυπηρετεί ώστε αντί να δίνουν χρήματα στα παιδιά τους που βγαίνουν να διασκεδάσουν σε ένα συγκεκριμένο μαγαζί, θα μπορούν να τους στέλνουν κωδικούς για κατανάλωση ποτών στο εν λόγω μπαρ. Έτσι, μπορούν να ξέρουν πόσα ποτά θα καταναλώσουν τα παιδιά τους και δεν θα ανησυχούν για το που θα ξοδέψουν τα χρήματα που τους έδωσαν» επισημαίνει ο κ. Παραβάτος.