Πρώτα στοιχεία για τα βίντεο του Amazon και το Prime

Πρώτα στοιχεία για τα βίντεο του Amazon και το Prime

Συντάκτης: Γρηγόρης Α. Μηλιαρέσης @ 16.03.2018

Όπως λέει και το ίδιο το Reuters η διοίκηση της Amazon δεν έκρυψε ποτέ ότι χρησιμοποιεί την τηλεοπτική της παραγωγή για να προωθήσει τη βασική της δραστηριότητα, δηλαδή τη λιανική –κατά τον Τζεφ Μπέζος, “κάθε φορά που κερδίζουμε μια Χρυσή Σφαίρα, αυτό μας βοηθάει να πουλάμε περισσότερα παπούτσια”.

Όμως το πρακτορείο απέκτησε πρόσβαση και δίνει αποκλειστικά στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία για το πόσο καλά πηγαίνει το Amazon ως πάροχος τηλεοπτικού περιεχομένου –σύμφωνα με τα νούμερα αυτά, οι 19 πρωτότυπες σειρές της Amazon (γνωστές και ως Prime Originals), της έφεραν στην υπηρεσία Prime περίπου πέντε εκατομμύρια χρήστες, ενώ το αμερικανικό της κοινό για όλο της το περιεχόμενο βίντεο έφτασε τα 26 εκατομμύρια θεατές. Ταυτόχρονα, η δραστηριότητα που σχετίζεται με το περιεχόμενο αυτό, είναι η μεγαλύτερη δαπάνη της Amazon, φτάνοντας τα πέντε δις δολάρια τον χρόνο (το ποσό καλύπτει και τις πρωτότυπες παραγωγές και τα δικαιώματα για την απόκτηση παραγωγών τρίτων.)