Και στα ξενοδοχειακά η Alibaba

Και στα ξενοδοχειακά η Alibaba

Συντάκτης: Γρηγόρης Α. Μηλιαρέσης @ 08.02.2018

Μια ακόμα εξάπλωση για τον όμιλο Alibaba, πλέον χωρίς αμφιβολία μια από τις παγκόσμιες Ίντερνετ-ικές υπερδυνάμεις. Αυτή τη φορά, ο κινεζικός κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου θα επενδύσει σχεδόν μισό δισεκατομμύριο (για την ακρίβεια, 486 εκατομμύρια) δολάρια για να εξαγοράσει το 38% της, επίσης κινεζικής Shiji Retail Information Technology η οποία ειδικεύεται σε big data και πιο συγκεκριμένα όπως αυτά σχετίζονται με τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες, την αγορά τροφίμων και ποτών, την αγορά διασκέδασης και αναψυχής αλλά και και τον βασικό τομέα ενδιαφέροντος της Alibaba, τη λιανική –μεταξύ των πελατών της στον τομέα παροχής λογισμικού και συστημάτων δεδομένων συγκαταλέγονται εταιρείες όπως ο όμιλος ξενοδοχείων InterContinental και η αλυσίδα καφέ Starbucks.

Όπως αναφέρουν τα σχετικά δημοσιεύματα οι δύο όμιλοι ξεκίνησαν να συνεργάζονται το 2014, τότε με την εξαγορά του 15% της Shiji Information από τη θυγατρική της Alibaba, Taobao, έναντι περίπου 440 εκατομμυρίων δολαρίων με στόχο την τόνωση του ταξιδιωτικού τομέα της τελευταίας.