Εκπαιδευτικό συνέδριο με θέμα  «Ηλεκτρονικό Εμπόριο για Καταναλωτικά Αγαθά»

Εκπαιδευτικό συνέδριο με θέμα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο για Καταναλωτικά Αγαθά»

Στις 8-9 Δεκεμβρίου.

Συντάκτης: Deasy @ 13.11.2017

Mε τίτλο “eCommerce για FMCGs“ διεξάγεται στις 8-9 Δεκεμβρίου για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα εκπαιδευτικό συνέδριο που αφορά τον κλάδο ηλεκτρονικού εμπορίου στα καταναλωτικά αγαθά. To διήμερο εκπαιδευτικό συνέδριο διοργανώνεται από την eSkills Center, το εκπαιδευτικό BU της Convert Group, και απευθύνεται σε όλα τα στελέχη εταιριών FMCGs και λιανεμπορίου (super markets, φαρμακεία, καταστήματα καλλυντικών, κτλ).

Στους 20 κορυφαίους επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό που θα μεταδώσουν εξαιρετικά χρήσιμες γνώσεις, βέλτιστες πρακτικές και εφαρμόσιμες συμβουλές για κερδοφόρο ανάπτυξη στο κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου, συγκαταλέγονται οι Θωμάς Θωμαΐδης, Head of Marketing της Ocado, Άρης Χατζηϊωάννου, eBusiness & Pharma Leader, SE Europe της Procter & Gamble, Tunkay Tutek, General Manager της Getir Τουρκίας, Τάκης Μαλαβέτας, συνιδρυτής της Convibo Λονδίνου, κ.α.

Μερικές από τις ενότητες του διήμερου εκπαιδευτικού συνεδρίου είναι:

•  Τα μεγέθη, τα χαρακτηριστικά και οι προβλέψεις για την ελληνική αγορά του Online Grocery, E. Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit, Convert Group

•  Keynote: Being great online shopkeepers - lessons from 15 years of online grocery in the UK, T. Thomaidis, Head of Marketing & Insight, Ocado

•  Customer Experience in FMCG eCommerce, Ε. Κοτσώνης, Ιδρυτής e-satisfaction

•  Branding online και offline για eTailers, M. Δουκίδη, Chief Creative Officer, Stema Consulting

•  Πώς το brand προσεγγίζει τον eTailer και πως διαφοροποιείται online, E. Μπάκα, eCommerce Manager, Nestle Hellas

•  Κερδοφόρος Στρατηγική για eTailers & Brands στο skroutz, Γ. Αυγουστίδης, συνιδρυτής Skroutz

•  Keynote: Delivering Online Grocery within 1 hour in the UK, Τ. Μαλαβέτας, συνιδρυτής Convibo

•  Τα μεγέθη, τα χαρακτηριστικά και οι προβλέψεις για την ελληνική αγορά του Online Pharmacy, E. Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit, Convert Group

•  Keynote: Τα συμπεράσματά μας από 5 χρόνια στρατηγικής στο Online Φαρμακείο, Α. Χατζηιωάννου, eBusiness @ Pharma Leader, SE Europe, Procter & Gamble

•  Το ελληνικό omnichannel super market το 2020, Δ. Κορωναίος, Omnichannel & Loyalty Director, AB Βασιλόπουλος

•  Selling FMCGs to the global online customer, J. Leenders, co-founder Salesupply

•  Keynote: Delivering FMCGs in 15 minutes to a 15 million population in Turkey, Tunkay Tutek, General Manager Getir Turkey

Το κόστος συμμετοχής στη διήμερη διοργάνωση είναι μειωμένο για λίγες ημέρες ακόμα στα 360 ευρώ/ άτομο, ενώ προσφέρονται περαιτέρω εκπτώσεις για πολλαπλές συμμετοχές από την ίδια εταιρία.

Συμπληρωματικές πληροφορίες στη σελίδα του εκπαιδευτικού συνεδρίου