Νέα χρηματοδότηση για την Persado

Νέα χρηματοδότηση για την Persado

Συντάκτης: Δημήτρης Μαλλάς @ 27.10.2017

Στα 30 εκατ. δολάρια ανέρχεται η νέα χρηματοδότηση που έλαβε η Persado, μία εταιρεία που εδρεύει στις ΗΠΑ αλλά ξεκίνησε από την Ελλάδα και διατηρεί το μεγαλύτερο κομμάτι του τομέα έρευνας και ανάπτυξης στην Αθήνα.

Συγκεκριμένα, τη νέα χρηματοδότηση της Persado, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης για την αυτοματοποίηση της παραγωγής περιεχομένου που χρησιμοποιείται σε καμπάνιες μάρκετινγκ, ανέλαβε η Silicon Valley Bank (SVB), η οποία συνεργάζεται με τις πιο πρωτοπόρες εταιρείες του κόσμου. Η ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια του VB Summit 2017 της VentureBeat, όπου η Persado παρουσίασε το Persado One, ένα προϊόν που επιτρέπει στα brands να επιτύχουν την εξατομικευμένη επαφή με τους πελάτες τους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Persado One αποτελεί την κορυφαία, μέχρι σήμερα, τεχνολογική εξέλιξη της πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης της Persado. Το Persado One, με τη χρήση αλγορίθμων deep learning (βαθιά μάθηση), δημιουργεί το εξατομικευμένο συναισθηματικό προφίλ του κάθε πελάτη, χρησιμοποιώντας δεδομένα από προηγούμενες καμπάνιες, και εν συνεχεία συνθέτει την κατάλληλη γλώσσα ώστε να εξατομικεύσει το κάθε μήνυμα που προορίζεται για κάθε πελάτη.

Επιπρόσθετα, η Persado παρουσίασε μια σειρά από πρωτοπόρα εργαλεία για marketers τα οποία επικεντρώνονται πρωτίστως στο email και social media marketing. Με τα εργαλεία αυτά, οι marketers έχουν τη δυνατότητα να προβλέψουν τα ποσοστά απόκρισης (response rates) και να πετύχουν υψηλότερη αποτελεσματικότητα στις καμπάνιες τους σε σχέση με τους στόχους που έχουν τεθεί και τους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs). Επιπλέον, μπορούν να προσαρμόσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τη marketing γλώσσα που χρησιμοποιούν ώστε να είναι απόλυτα συμβατή με την εταιρική τους ταυτότητα.

Η χρηματοδότηση από την SVB θα τροφοδοτήσει την επέκταση του marketing language cloud της Persado και θα ενισχύσει την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας. Η ανάπτυξη της εταιρίας, στηρίζεται στη συνεχή επέκταση της πελατειακής της βάσης (360% αύξηση σε σχέση με το 2016), στις συνεργασίες με κορυφαίες πλατφόρμες marketing όπως η Oracle, η Salesforce, η Cheetah Digital, και η Oracle+Bronto καθώς και στην επέκταση στις αγορές της Ευρώπης, Αυστραλίας, Μεξικό, Ιαπωνίας και της Δημοκρατίας της Κορέας.