Υπηρεσία μέτρησης μεριδίων αγοράς στα online supermarkets από το eRetail Audit

Υπηρεσία μέτρησης μεριδίων αγοράς στα online supermarkets από το eRetail Audit

Συντάκτης: Deasy @ 24.07.2017

Στο eRetail Audit είχαμε αναφερθεί για πρώτη φορά τον προηγούμενο Νοέμβριο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που δημιούργησε η ελληνική εταιρεία Convert Group και παρέχει τη δυνατότητα μέτρησης των μεριδίων αγοράς για τα καταναλωτικά αγαθά που πωλούνται μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Τότε, τον Νοέμβριο, το ντεμπούτο της υπηρεσίας είχε γίνει στον κλάδο των online φαρμακείων. Οκτώ μήνες μετά το eRetail Audit επεκτείνεται και στον κλάδο των online supermarkets.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, με την συλλογή δεδομένων από μεγάλα ηλεκτρονικά super markets της Ελλάδας (AB Βασιλόπουλος, WeLoveSuperMarket και Yoda) το eRetail Audit παρέχει εξαιρετικά χρήσιμες εβδομαδιαίες και μηνιαίες αναλύσεις προς τους e-Λιανέμπορους και τους προμηθευτές τους για τα μερίδια αγοράς που έχουν online αλλά και αποτυπώνει με ακρίβεια το "ταξίδι" του καταναλωτή από την αναζήτηση ενός προϊόντος online μέχρι την προσθήκη στο ηλεκτρονικό καλάθι.

Όπως εκτιμά η Convert Group, ο κλάδος των online supermarkets αποτελεί έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου, που το 2020 θα ξεπεράσει σε αξία online αγορών από Έλληνες καταναλωτές τα 300 εκατομμύρια ευρώ.