Διαφημίσεις “click to message” στον Messenger

Διαφημίσεις “click to message” στον Messenger

Συντάκτης: Γρηγόρης Α. Μηλιαρέσης @ 01.10.2015

Πολύ ενδιαφέρον και από ειδησεογραφικής πλευράς αλλά και προκειμένου να αντιληφθεί κανείς πώς αντιλαμβάνεται τα πράγματα η Facebook, παρουσιάζει η συνέντευξη του αντιπροέδρου για θέματα σελίδων και διαφήμισης της Facebook, Άντριου “Μποζ” Μπόζγουορθ με τον συντάκτη του “Techcrunch” Τζος Κονστάιν στο πλαίσιο του “Disrupt”.

Η βασική είδηση είναι ότι η Facebook πρόκειται να προσφέρει στις εταιρείες τη δυνατότητα να σερβίρουν στο Messenger διαφημίσεις με ενσωματωμένη τη δυνατότητα ο χρήστης να τους στείλει μήνυμα –όταν αυτό συμβεί, η εταιρεία θα χρεώνεται για το κλικ. Πέραν αυτού ωστόσο, ο κ. Μπόζγουορθ κάνει μια συνολική ανασκόπηση στην πολιτική της Facebook σε σχέση με τους διαφημιστές και παραδέχεται ότι ο τρόπος που έχει παρουσιάσει τις δυνατότητές του δικτύου της σαν πλατφόρμα επικοινωνίας των εταιρειών δεν ήταν ο καλύτερος δυνατός –προς υπεράσπισή της, υποστηρίζει ότι η τεχνολογία που θα της επέτρεπε να προβάλλει (και να χρεώσει) κάτι πέρα από τα likes δεν υπήρχε ως τώρα.